Shitty monday

Måndag idag då, jag brukar inte ha något emot måndagar, men denna har varit super jobbig.

Jag somnade tidigt igår natt, runt 1-2 (eller tidigt mot när jag brukar somna)
Men istället så vaknade jag tjugo tusen gånger, vaknade och vaknade...

Jag snörvlade som en apa igår kväll också, vet inte om jag håller på att bli förkyld eller så, morsan och syrran är också snuviga.

När jag väl kom upp för dagen så hade jag en jobbig magsmärta, inte en "ätit-något-olämpligt"- Smärta, utan bara ont.... i övre delen av magen, har fortfarande inte gått bort.
Det är nog inte någon "sjuk-smärta", då skulle det nog kommit igång vid dethär laget, kanske är magkatarren som spökar, i dunno.
Jobbigt är det, då jag nästan får gå dubbelvikt vissa gånger.


Igår när jag skulle sätta mig och plugga så visade det sig att mitt Office paket hade gått ut, och jag kunde inte göra något!
Jag har alla mina uppgifter i datan på word dokument.....
Så igår fick jag slappa då med, eftersom nerladdningen tog hela kvällen.

Men idag är den klar och installerad, så efter Simon och Thomas ska jag sätta mig och plugga lite =)

Hoppas er måndag varit bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0