Sword of truth

And, by the way, för alla fantasy freaks (and others), så har Legend of the seeker kommit ut, som är en filmatisering av Sanningens svärd (Sword of truth   Aka Best series ever).

Inte exakt som böckerna, of course, regissörer är lite handikappade, men bättre än inget!

Jag har suttit och väntat som en gris på den serien och komma ut sen jag fick reda på att dom skulle göra film på den, och så är det ju fasiken ingen övernaturlig kraft som petar mig i sidan och säger att den kommit ut!!!!!

Redan 5 avsnitt ute, fick reda på det idag, när jag kollade efter hur det gick för dom sega jävlarna.


Samma regissör som spider man och så, så det är ändå high hopes... Fast dom lär inte tanka klart förrens morgon bitti.....

För er som vill veta bra ställe som man kan tanka från kan lägga en kommentar, vet inte riktigt om man ska skriva sånt i inlägg egentligen!



Nu ska jag snart lägga mig! Gonnat!

Kommentarer
Postat av: emma

godmorgon, besök gärna min blogg och skriv under protestlistan mot att sälar klubbas ihjäl. kram o ha en bra dag!

2008-11-27 @ 07:39:52
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: vaniljlatte

Jadu.. tänk om jag hade läst din kommentar innan jag försökte lägga henne! hehe.. vid halv elva sov vi. Efter ett litet psykbryt från mig och många varv med vällingflaskan och vatten och byte av torra blöjor som enligt henne inte var torra.. suck Men då vet jag att hon inte ska få den innan läggdags! Tack för tipset! :)



Idag är det full rulle här hemma istället.. så jag kommer inte undan adventsstädantet.. damnit! ;P



Ha en bra dag!

2008-11-27 @ 09:04:01
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0