Trångt scrappbord

Torsdag idag och veckan är strax slut, det känns som om det bara är, måndag och sen fredag dagen efter igen, vart försvinner resten av dagarna???

Nu är vi någorlunda klara med mitt rum, bokhyllor och mina kära böcker har kommit på plats, har slängt en hel del, rysare och däckare och sånt, bara mina fantasy böcker kvar.
Scrapphörnan har också kommit upp.... men eftersom jag bara har en vägg i detta rummet, så blir det lite trångt.
I mitt förra rum så hade jag så jag kunde ha krokar och hyllor på två väggar =/



Bara en vägg!!!   och åt vänster är det ju fönster så man kan inte sätta upp något där, förr hade jag ju grejer på den vänstra väggsidan med.

(om någon undrar om den lilla nallen vid hyllorna, som inte riktigt passar in, så är det faktist en som jag fick dagen jag föddes, och den har hängt med dräggel, tugg & slit, hundratals tvättar och allt möjligt genom åren, enda nallen jag sparat från när jag var liten, planerar att kanske ge den till mitt första barn :)  Måste ha den någonstans!)

Men jag behöver väll inte säga att jag inte kan knöka in något mer?

Fast jag har lite planer på att skaffa liknande hyllor som jag har på höger sida.
Jul och födelsedag coming up, då vet jag att det lär bli scrapp grejer man får, plus att varje enkrona jag får över, sparar jag och köper scrapp grejer för.  


                                                                            Luv it

Kommentarer
Postat av: vaniljlatte

Vilken härlig hörna! en sån vill jag med ha när vi bor i större.. :)

2008-11-20 @ 21:22:29
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0