Stuff

En bättre dag idag!
Igår fick vi sålt min syrras gamla säng/skrivbords kombo och tjänade in lite pengar, så det första vi gjorde idag var att sticka till Ikea och handla!

Fick äntligen köpt min nya garderob, som blir hämtad av min morfar imon.
Vi köpte även en extern brännare! Så Hurraaaa! Jag fick äntligen bränt mina spel, så nu sitter syrran och spelar saints row 2 för fullt!
Köpte även nya säng lampor så man kan läsa på kvällarna utan att ha boken 2 cm från näsan med tillhörande huvudvärk.

och eftersom dom höll på att renovera på Ikea så hade dom bara hälften av grejerna framme =/
Hade tänkt köpa krokar och "moppe-låda" till scapp hörnan, men det får väll bli en annan gång.

Men vi fick köpt lite annat smågrejs, som papperskorg, tidnings ställ,chopsticks, köksprylar och sånt.
Gick på mindre än vi trodde, vilket alltid är positivt!

Fick mitt paket idag, hade köpt lite olika mat och godis grejer till Mitire och Isildur, tänkte pröva på Palm nötter, vilket Isildur & Mitire älskade.

Nötterna är färska och kladdiga, luktade lite skumt, och inuti är dom trådiga, men tydligen jätte goa enligt gojorna.



Isildur är lite lättare att fota, han attackerar åtminstonde inte kameran som Mitire kan få för sig att göra!

Köpte även en bok till min syrra som jag ska ge henne i julklapp!


Jag ville också köpa en bok, men då var den slut såklart.
Tänkte köpa denna, men det bidde ingen caique bok.







Jag köpte även dessa inne på claes ohlsson:



Piffa upp datorn lite, dom var lite jobbiga att fota för dom är av något mysko material.





Nu börjar strax ugly betty och snart desperate housewives, later!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Hej..alltid kul o handla på IKEA =) Vart köpte du de där frönen?? Kanske ngt att testa för Gonzo? Är det som godis mer? Ciao

2008-11-25 @ 21:20:16
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Lisa

heeey ! du. ska du köpa böcker kan jag varmt rekommendera adlibris, dom e myyycket billigare än zoosajten ;)

Kul med ikea =) avis

e såååå nöjd med mitt nya utseende på bloggen ! tack igen =)

2008-11-26 @ 10:26:32
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0