What do you want?

Idag satt jag och tråka  runt på youtube och råka på lite cosplay klipp!
Vissa ser ju helt grymma ut, fy vad jag skulle vilja gå på något sånt, bara för att glo med hakan i golvet på andra!
Jag gillar sånt att klä ut sig och sånt! Alltid skoj!








Jag borde inte sitta så mycket mer vi datorn, en huvudvärk slog till utan förvarning och nu känner jag mig helt handikappad.
Har inte haft huvudvärk på ett tag nu, men nu lovet är slut så börjar det väll igen!


Fick även ett samtal kl 05:18 inatt som väckte mig, men jag svarar oftast inte när jag inte vet vem det är. Men det var antagligen någon som ringde fel, eller någon som ska jävlas.


Mitt ex tog kontakt med mig för någon vecka sen, vi har inte snackat på ett år och i början så gick jag på nålar över vad han ville eftersom han kapa kontakten efter jag gjorde slut.
Men det gick snabbt och man föll in i samma gamla vanor igen, på gott och ont.
Och jag vet inte än om jag gillar det eller inte, 3 år tillsammans sätter sina spår och det är nog lite svårt att vara helt likgiltig och inte ha några känslor alls när man pratar igen efter ett år isär.
Han var min första på allt, och den ända jag skulle vilja kalla att jag haft ett förhållande med, han kommer ju alltid vara speciell.
Men det sista jag vill är att bli tillsammans igen för jag vet att det inte kommer funka.


Vad är det med folk och att dom alltid ska komma tillbaka? Kan dom inte låta det vara.
Jag känner mig alltid lika misstänksam, vad vill dom?!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Petersson

Hej, du får jätte gärna göra en design (en hel) Allt e bättre än vad jag har nu =)Men headern jag har nu vill jag gärna behålla =)

2008-11-02 @ 22:04:43
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: emma

godmorgon!gillar också att kolla runt på youtube, alltid hittar man något underhållande. Aftonbladet.se har något som heter "Mitt klipp". Om man söker på papegoja putte får du se något kul. En jako som verkligen snackar mkt, värmlänska också...haha!

2008-11-03 @ 07:48:08
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: annah

det finns så himla mycket på youtube att glo på. man skulle lätt kunna sitta en hel dag och kika på allt dumt och fränt som läggs ut...

2008-11-03 @ 11:49:36
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0