Mini me

Minnen...

Eftersom vi håller på och möblerar här hemma så hittar vi massa foton som inte sett dagens ljus på närmare 10 år.



Jag som 5åring med min nyfödda syrra.


På BB, syrran e nyfödd.


Jag, runt året, min morsa tycker jag liknar Suri, Tom o katies dotter haha.


Jag älskade och rita på mig själv.


Julafton och damen på täppan.



Här var jag runt halvåret eller så, med kuddar bakom så jag inte ska slå i skallen om jag tippar baklänges.


Tråkigt att inte digitalkameran fanns då, bilderna blev inte så bra förr.

Jag skulle vilja utmana er som läser att kanske lägga upp en bild eller två på er själva från när ni var små, behöver inte bara vara jätte småttingar, utan yngre helt enkelt.
Roligt och se hur folk ser ut som yngre =)

Hoppas någon antar utmaningen, skriv gärna en kommentar om ni gör det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh fina bilder.

2008-11-17 @ 22:23:26
URL: http://iday.blogg.se/
Postat av: malinsmix.blogg.se

Tack för komplimangen o tipset!!

2008-11-18 @ 13:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0