Anime

När jag gick förbi Wettergrens så såg jag att dom hade skyltar där det stod "Böcker 25 kr/kg"

Och när jag väl rotade så hittade jag miljontals med Manga serier.
Till min syrra som är helt frälst i manga köpte jag hela 18 böcker, för den fina summan av 75Kr!
Flera av dem kostar vanligen 65 spänn styck.... så jag fick 18 st för samma pris som en bok vanligen.

Hon blev jätte glad och nu har hon något o läsa!





Hade mitt sista prov i matte igår, även om det kändes dåligt dagen innan och som jag inte kunde något, så kändes det bra när jag gjorde provet iallafall.
Nu är det bara en hemtenta och nationella kvar, sen är jag klar med matte B och jag ska aldrig någonsin läsa matte igen, även om det faktist börjar bli ganska lätt och roligt, men ne.... inte min grej.

Och nu är det höstlov, blir att försöka plugga ganska mycket under veckan, men det ska bli skönt att slippa gå upp 7 varje dag iallafall, ta lite sovmornar.


Och något jag märkt med Isildur är att han är jätte känslig när det kommer till mat.
Sitter jag med en macka så får han nästan damp om jag råkar röra mig, och ännu värre blir det när han får en liten ostbit eller så... han tror väll jag ska ta den ifrån honom? Arg blir han i vilket fall som...
Han låter ungefär som om jag håller på och dödar honom eller gör något jätte hemskt mot honom, knäppgök.

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

oh fushigi yuugi har jag sett! Den är ganska gullig.. men låång.. :) vilken perfekt present..

2008-10-26 @ 07:59:45
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: Acke

trevlig lite present, en serie där jag sätt och som även är ett spel som ja själva animen kommer från spelet så =P bra spel mhmm, Ragnarök (Ragnarok online) trevlig anime är det med, får hoppas mangan är lika bra då =) du är allt en snäll syster du ^^

2008-10-26 @ 14:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0