Headache from hell

Det började igår morse och sakta men säkert så steg värken tills på kvällen då jag bestämde mig för att lägga mig och sova helt enkelt, det brukar hjälpa mot huvudvärk.

Jag vill inte alltid ta huvudvärks tabletter eftersom jag har huvudvärk oftare än vad jag inte har det, tar man tablett varje gång man har huvudvärk så kommer det väll växa ut en extra arm någonstans..

Efter mycket om och men så somnar jag, men vaknar ungefär tjugotusen gånger istället, varje gång med sprängade huvudvärk..
Värsta gången var kl 6 imorse, då trodde jag att jag skulle dö.
Gjorde så ont att jag inte kunde röra mig, jag ville bara gråta, men det lär ju bara det ännu värre så jag lät bli.

Kändes ungefär som att hjärnan var stor som en elefant och själva huvudet litet som en ärta.
Trodde ett tag där att jag skulle behöva spy, men jag kastade mig efter huvudvärkstabletten och käkade en bulle till så jag hade något i magen, sen låg jag så stilla som möjligt för att inte huvudet skulle spricka.

Senare när jag vaknar så var det borta!

Kändes som rena rama miraklet nästan... Vanligtvist så brukar inte tabletter värka så bra, utan bara lite halvbra.

Så efteråt så skuttade jag nästan av lycka haha.

Men resten av mig mår inte lika bra, känner mig krasslig, och det ska vara aktivitets dag i skolan idag, så det skippar jag helt enkelt.



Framkallade kort och dom kom på 2 dagar, snacka om service, så nu har jag hur mycket som helst och scrappa den dagen jag är ledig. Gött!

Isildur satt på burtaket och lekte med en pingelboll och jag skulle krypa under buren och plocka fram en annan leksak han kastat under där, såklart så stöter jag till buren stenhårt och får i princip hela hans vattenskål över mig.. Tur att jag hade bytt vattnet bara 10 minuter innan haha, annars hade jag fått massa goa slemmiga pellets och sånt äckel över mig också.
Vad är det med fåglar och att kunna överbelamra vattenskålen med mat på bara 2 sekunder?

Kommentarer
Postat av: mLIN

Jaaa man längtar ju massa nu! Jag gissar på att han skall komma på fredag, får väl se om han lyder!:)

2008-10-07 @ 17:04:36
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Gonzo skuttaribland, det ser riktigt roligt ut. Sedan skrattar han...eler härmar skratt, det låter jättelikt.=) Känner igen det där med vattenskålen att det e massa geleaktiga prylar där, typ vindruva =)Hoppas du slipper huvudvärken på ett tag, lät jobbigt

2008-10-07 @ 21:20:23
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0