Idioter

Övningskörde idag, första gången på länge, dom på körskolan har varit sjuka och det är alltid fullbokat.
Mormor och morfar har varit i turkiet i 2 veckor men kom tillbaks i torsdags, så det blev lite statskörning idag iallafall. Och jag hatar andra bilister, jag kanske inte borde skaffa körkort ;P
Ingen blinkar, dom ska före och kör om där man inte borde osv, jag blir bara frustrerad!

I stan så är det ju lite viktigare att blinka, speciellt om man ska in framför en. en bil bara körde in från en annan fil, helt utan förvarning och körde nästan in i mig, idiot...

På sista teorilektionen så tog dom upp lite "roliga" straff för rattfylla i olika länder, och det roligaste var nog turkiets.
Blir man tagen rattfull där, så kör dom personen 30 mil utanför stan och sen så tvingas personen hela vägen tillbaka, med polis eskort!

Det du!

Nått annat land (kommer inte ihåg vilket) hade så att man hade 3 chanser, åker man fast en 4e gång så blir det avrättning!



Min mormor hade köpt en kokbok åt mig som jag fick idag, "Hela sveriges husman" som är på ICA reklamerna haha, snällt.
Plus lite smågrejer från turkiet, smink, tvålar och sånt. Även en munkjacka, men den var lite kort, både i ärmarna och satt nästan ovanför naveln, ser inte så fint ut.

Snart ska vi ner till farmor och käka middag, hon har försökt få dit oss ett tag nu, så det blir Taco night! Yumm-o!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Svar: Jag vet inte riktigt än vad jag har tänkt mig? Men jag hör av mig om jag behöver din hjälp.

2008-10-19 @ 19:53:37
URL: http://mindacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0