Jävla idioter

Bajs på dom....

För ungefär 1 månad sedan så skrev jag upp mig på en lista om teorilektion nere på körskolan, det står inget datum eller någonting, han i receptionen vet inte när lektionen kommer äga rum heller.

Så ringde han förut, runt 14, bara en halvtimma innan jag skulle ha körlektion och sa att den är ikväll 18-20.
Och att eftersom jag skrivit upp mig så förväntas det att jag kommer....

Vilken jävla dålig stil säger jag bara!

Jag har prov och inlämningsuppgifter och hade tänkt plugga som fan ikväll eftersom jag är upptagen till helgen.


Försökte förklara för honom att men jag kan faktist inte.... men jo, jag hade skrivit upp mig på listan, då ska jag minsann komma!

Men då kan dom ju säga några dagar i förväg eller åtminstonde bestämma datum då teori lektionerna är på så får man skriva upp sig på dom om man har tid.

Inte ringa några timmar innan och förvänta sig att alla är friska, hemma och vissa är ju på semester?

Jävla stil.......    GAAAAH!!!



Men men, jag tänker gå.........................  Jag behöver ju ändå lära mig teorin..

Kommentarer
Postat av: annah

Det var dålig stil. Att ringa med så kort varsel....

Samtidigt vill man ju så gärna sätta fart med både körning och teorin...

Kram

2008-10-02 @ 18:02:42
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Acke

Hmm, ibland känns det som det alltid är så, om det har med ja "sånna" saker, men sant som fan dålig stil, jepp jepp lider med dig.

2008-10-02 @ 19:46:35
Postat av: Anonym

glöm inte bort min lilla bloggg Emelie haha....www.iday.blogg.se

2008-10-03 @ 09:31:29
URL: http://iday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0