Motion

Nu har man äntligen kommit iväg till badhuset och motions simmat.

Framför oss så hade vi antingen en gamling som knappt simmade, mer flöt fram.
Och sen så fanns det atleten, flyger fram i 150 och som säkert tränar inför VM guld i simning eller något.
Som skvätter vatten överallt och får en själv att framstå som en riktig döing.
Men 900 meter simmades och 1h 20 minuter bortdragen från de 25h jag har.
Jag har ingen aning vad som anses vara bra eller dåligt, men 900 meter är ju jävla gött med tanke på att jag inte varit på ett badhus sedan säkert 5 år tillbaka och inte tränar alls.

Astman kändes av riktigt efter 300 meter eller så.... men simning är ju bra för astmatiker. Men det kändes verkligen, min morsa hade inga problem med och andas, medans mina  luftrör brände som eld.
Samma som de gör utomhus om vintern, usch. Kan man inte få luftrörstransplantation ? haha


Jag kommer säkerligen få världens träningsvärk imon, får se om jag ens kan ta mig upp ur sängen!

Imon blir det lite övningskörning med mormor, dom har fan aldrig några tider på körskolan..... fast jag har ändå inga pengar så...

Varför måste allt kosta, varför måste pengar styra?
Kan man inte få byta lite potatisar och 2 getter istället ?

Ha en skön halloween, själv ska jag käka chips framför tvn haha, ska bli skönt =P

Min mage har inte varit på topp det senaste så jag har inte ätit så mycket (stressmage kanske? går det inte bort snart går jag nog till läkaren), har faktist gått ner 2 kilo, får äta upp dom igen ;P

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Bara jag igen =) Tänkte fråga dig; om det är ok? Bor du hemma? Undrade bara vad du gör av busfrönen när du ska hitta på saker. Sköter dina föräldrar de 2 busfrönen då?

2008-11-01 @ 18:43:14
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Både jag o syran har flyttat hemifrån o bor på olika håll men Gonzo bor hemma hos ma o pa då handbollen tar så mkt tid. Sedan när hela familjen åker till ex sommarstället, Öland osv så hänger ju han på. Jag är inte heller ngn "rännare" =) Gillar hemmakvällar, som idag =) Gonzo går o lägger sig vid 21-tiden då är han jätte trött....=) på sommaren när det är ljusare blir det senare runt 22. När sussar dina =)

2008-11-01 @ 21:18:29
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0