Sjuk eller inte sjuk, det är frågan

Jag tror jag håller på o bli sjuk... känns som det är den femtioelfte gången jag säger det nu....
Men det känns verkligen så varje gång.

Min syrra har åkt på en dunder förkylning, hon som aldrig brukar vara sjuk har varit jätte förkyld 2 gånger på kort tid, brukar snarare vara jag som åker  på alla dom förkylningarna.

Men halsen känns inte som den bästa just nu, så jag får se hur det utvecklar sig.



Jag vaknade inatt av att jag var super illamående och trodde jag skulle kräkas, men efter att ha stått emot illamåendet, brusande öron, svartnande synfält och limtunga i ca 10 minuter så gick det över och jag kunde gå o lägga mig o somna om.

Sånt kan hända ibland, jag har ingen aning varför?
Lika äckligt och jobbigt varje gång.

Nu under dagen har jag mått jätte bra iallafall, förutom en slänga av vanlig trötthet.


Konstigt konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0