Stackars träd

Sätta lite färg på något urtråkigt!




Eftersom man fyllt 18 så får man ju tjugo ton papper i brevlådan varje dag och någonstans måste man ju stoppa dom.
Har haft dom drällande över hela rummet nu, men igår fick jag nog!

En svart gaffelpärm och ett snabbkladdat papper med blommor på, ser bättre ut än bara vanligt tråkigt.

I pärmen finns: Läkarpapper, Skolpapper, betyg, körskolepapper, kvitton, skattepapper och mycket mer.


Men mycket enklare att hitta allt nu, och jag lär fylla den innan veckans slut!

Och stackars skogen........ tänk om man slutade upp med all onödig reklam och allmän skräp post!


Eller helt enkelt sluta upp med handouts i skolan, jag slänger (och jag överdriver inte) nästan 3 ica påsar med papper på bara 1 termin, av handouts....... hemskt är det.

Lärarna får lära  sig något bättre sätt, eller helt enkelt börja använda läroböckerna! (för vi öppnar knappt dom)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Jag diggar verkligen din blogg =) o dina pippifåglar...Gonzo diggar din sidan med =)

2008-10-28 @ 21:46:22
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0