Isildur film

Blir nog ganska mycket nu med lilla Isildur, men när man nyss fått dom så är man alltid lite stolt och vill visa upp den första tiden! Så ni får stå ut ;P

Försökte fånga hans huvudgnuggande men min kamera har autofokus och fokuserar alltid på fel grejer.. så den enda gånger jag fick filmat honom så, så blev det suddigt.....




Lägg märke till den ruffsiga frillan, han gillar väll fågelbon?



---


Annars har dagen varit som vilken annan dag, skola hela dagen. Nu väntar jag på att morsan och syrran ska komma hem så vi kan börja med middagen, jag är svin hungrig redan.

Flera som frågat hur det gått mellan Isildur och Mitire
Mitire har tagit det bättre än jag trodde, hon bryr sig inte om honom direkt, sålänge hon får sitta och gossa med mamma så är hon super nöjd.
Annars tycker båda att det är super skoj och sitta och skrika fram och tillbaks.... Mitires ynk pip och Isildurs skrän, inte så skoj och höra, men dom verkar tycka det är jätte skoj så jag låter dom hållas ;P Man får se det positivt.

Båda är ändå relativt tysta jämfört med andra jag känner som har gojor! så vi har haft tur.

Idag blir det plugg!
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Gud vad söt han är =) Gonzo gillar ju oxå att göra så...de är så busiga o söta =)

2008-10-01 @ 20:43:41
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guud jag smälter. Jätte söt ju!

2008-10-02 @ 12:54:53
URL: http://iday.blogg.se/
Postat av: Emma

åhh...mera filmer och bilder. Jag tycker det är kul o trevligt att läsa =) hehe!Men så är man gojtokig också ler

2008-10-02 @ 14:44:29
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0