En varm vinter, för en gångs skull


Mössa, vantar och halsduk - i år ska jag ha något jag aldrig haft innan och det är mössa! Men jag fryser så om öronen att jag inte klarar mig utan!

Mössan och vantarna köpte jag idag, min älskade halsduk har jag haft någon månad, jag älskar den!

Isildur skulle ner och undersöka var det var för mysigt jag lade fram:






Någon mer än jag som tycker att jag borde hålla efter luggen mer ?
Ser ju lagom roligt ut


Nu ska jag sätta mig och bränna xbox 360 spel jag tankat, har äntligen fått köpt dvder!
Får bara hoppas de funkar, dom hade inte de dvderna jag hade tänkt mig!

( Yes, olagligt, men spelen är ju rena rama rånet.. 600 spänn per spel, där man spelar slut dem på en dag. Jag har köpt tillräckligt många dyra spel för att spelföretagen ska bli miljonärer, nu är det min tur att spara in lite pengar )

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Svar: Han kan allt vara lite bråkig ;0)Är inte Isildur det? Men han blir förlåten nästan direkt =)

Vad söt han var när han undersökte kläderna...biter han mkt i kläder när han sitter ex på dig??

2008-10-30 @ 20:00:44
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: emma

haha vilken liten nyfiken en :) Hål i kläderna? ler

2008-10-30 @ 20:45:22
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Gonzo biter rätt mkt....eller när han bter biter han oftast hål, han håller bara inte. Gonzo har oxå "jäkelsdagar" då han är emot allt, inget är bra. Dessa dagar e oftast hans skrikdagar. Vissa dagar sitter han i sin bur själv utanproblem men de skrikiga dagarna vill han inte alls vara själv....skriker dina 2 ngt? Blir det mer ller mindre väsen när de är 2??

2008-10-30 @ 20:46:18
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Gonzo har som sagt sina dagar...han kör "motorsågen" som vi säger när han skriker riktigt högt o ljust. Men på kvällen är han alltid mer kuttrig o gosig, när han blir trött.Han känner nog på sig när vi är stressade och kanske inte har 100% fokus på honom. Och e man irriterad på ngt han gör så blir han 10ggr värre. Han känner av det där. Det märks...

2008-10-30 @ 21:53:12
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: ida

finfina vantar!

2008-10-31 @ 16:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0