Jag ska på semester!

Yaay!
Visserligen inte förens nästa år, men ändå!
Vi ska åka på semester till Turkiet, Alanya. Vi har vart där 2 gånger innan, det är underbart där!
Mormor och morfar erbjöd sig nämligen att betala syrrans biljett om vi sparade ihop till morsans och min.
Så vi ska på semester!!!
Mormor och morfar ska ner dit nästa vecka, dom vet att vi inte har råd riktigt och att vi älskar det där nere.
Dom har åkt dit varje år i över 20 år, dom bokar våra biljetter när dom kommer hem igen! wiee
Så åker vi samtidigt som dem, som de andra gångerna.



Bilder från -05 sista gången vi var i turkiet


Jag är väldigt glad just nu! Något och se fram emot!


Min morsa har en till kompis som fyller år, så har fixat ett kort, alltid bra och prova på nya grejer när man gör kort till folk, jag hade hittat en mall till en "kortväska".
Skoj o prova på tänkte jag och hoppas hon tycker om den!
Så öppnar man upp och skriver på insidan.


Kommentarer
Postat av: vaniljlatte

oh vilken söt! Jag säger det igen; du är så himla duktig! Hoppas du haft en bra söndag?

2008-09-21 @ 17:21:13
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: annah

Alanya är superfint!!! Va skönt med semester att längta till :)

Men herreje så söt. Jag blir så avis på alla fina kort du gör....

2008-09-21 @ 18:42:58
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Emma

gud vilken speciell gebort grej..ett kort som en väska..tufft =)

2008-09-22 @ 20:56:35
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0