Vill flytta

Att hitta lägenhet..
Varför måste det vara så svårt?
Vi har sökt otaliga lägenheter ett tag nu men har inte fått komma på visning på en enda.
Flera lägenheter där jag skulle kastar mig på och flyttat in utan att ens kolla på har passerat.
Lite förtur borde en ensam morsa med 2 barn ha tycker man ju.
Det är ju ändå hyreslägenheter..

Vill mer bort här ifrån än någonsin nu, härom dagen blev en kille ihjälskjuten här och dom hade rån på torgets kassaservice och sköt ju mot de stackars tanterna.
Inte nog med att jag nog själv kommer skaffa mig ett gevär och skjuta ihjäl våra grannar 5 meter emot vår lägenhet som alltid står och glor in och är allmänt otrevliga om jag inte kommer här ifrån snart.

Min morsa måste följa min syrra till och från spårvagn och allt sånt flera gånger om dagen eftersom hon är rädd eftersom det bor idioter här som förföljer henne och hotar att slå ner henne.


Måste snart stiga upp ur min varma säng.. och dra mig mot skolan. Börjar sent idag.
Man märker verkligen att det är, ja inte  höst, utan vinter nu.
Man går omkring med 5 lager kläder inomhus och utomhus... man kommer hem som en isbit.
Det riktigt luktar vinter, det har ju en speciell doft.

nu ska jag upp o kasta på mig kläderna och se ifall det finns något o äta!

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Nej men fy vilket otäckt område ni verkar bo på! Håller tummarna för att ni hittar något nytt snart..

2008-09-16 @ 17:19:53
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: annah

men blä, vilket läbbigt område. Förstår att du vill bort.

Hoppas att ni hittar något snart :)

2008-09-16 @ 18:50:48
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hey ! Hoppas ni hittar nåt snart..lär inte kul d dära !

2008-09-16 @ 20:37:39
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/
Postat av: Emma

ja våra små liv är väldigt trötta nu på höst/vintern :) Vad sover Mitire i?Ring?Koja? Gonzo har en liten holk men han har inte vågat sig in i den än. Jag läste att de tycker om att sova i holk. Ha det bra! Kram

2008-09-18 @ 07:27:25
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Emma

ok, min art (din också verkar det som) har en benägenhet att älska trånga utrymmen.Jag har en bild på min dator hemma där Gonzo kikar in i den nybyggda holken. Jätte sött, ska försöka hitta den o sätta in den på bloggen.Vi la in en handduk i holken då den var ny, och efter jobbet hade han dragit ut handduken ur holken.Lilla filuren, de är så härliga!

2008-09-18 @ 11:14:26
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0