Waterfall card

Dagarna bara försvinner på 2 sekunder.
Vaknade ganska sent eftersom jag började skolan kl 13, stack sen runt 4 för att möta upp mamma så vi kunde gå och handla.
Det var förseningar på spårvagnarna som vanligt, någon olycka antagligen
Det var jätte förseningar, sen när man väl kom hem så kom min kusin på besök, och sen min farsa

Och det jobbiga är att dom är sånna personer som måste bli underhållna.
annars sitter dom bara där som två mähän.
Efter idol var jag tvungen och följa kusinen en bit på vägen eftersom han inte känner till stället. och vips så var klockan tio, nu då altså...
inga läxor blev gjorda.. och nu är jag så jävla slut! och den vanliga huvudvärken ett faktum, så jag orkar inte.  *suck*
Jag har huvudvärk 5 dagar i veckan och det är inte ofta tabletter hjälper....
så trött på det. Resten av kroppen strejkar ju också...
så jag har missat ganska många dagar i skolan nu.... känner mig så jävla trött på detta.

Och alla som messar till min mobil, jag har Nada money.  Inte så att jag ignorerar er =)

Alla ska messa när man inga pengar har....
Det roliga är att jag beställde ett abbonemang i onsdags förra veckan, och de har inte kommit än!!!!
De sa att det skulle komma på 2 dar.... kommer det inte i morgon så ska jag ringa och klaga någonstans... från hemtelen då såklart.
Och då vill jag inte tanka på kontant kortet, det är ju ganska meningslöst.... så jag får gå utan pengar tills det nya kortet kommer. Skit.

Hemskt så beroende man är av mobilen!


Eftersom jag hade tråkigt häromdagen, och när jag har tråkigt gör jag inte läxor....
Tyckte gott att  jag förtjänade att göra något skoj.. För får jag inte göra det kommer jag nog inte alls klara av detta året alls.... *urk*


Och resultatet blev detta:



"Waterfall card"- Man drar i fliken och så ändras det bild.

Funderar på och ge den till min morfar, han fyller med 65 snart...  Visserligen inga födelsedags motiv, men det får duga ;P Kommer nog inte ha tid att göra något kort...
Ska göra ett till min kusin som var här idag, han fyller ju 18... den lilla skrutten.
Han får vara nöjd... det är ju en kul grej på den åtminstonde haha!

Ha en lugn vecka!

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0