När får man vila?

Det tråkiga är att sådär som Mitire var i klippet i förra inlägget var hon för ca 6 månader sen, innan dess kunde vi gosa så flera timmar per dag.
Men jag har inte gosat med henne på säkert 6 månader.. hon ska bara hugga och sen sticka till mamma.
Snacka om att jag suktar när jag ser det klippet då =/ önskar hon kunde bli sådan igen.

Jag har varit duktig idag iallafall och storstädat köket, skrubbat spisen och allt. Morsan blev glad när hon kom hem iallafall!
Så nu är det Miami ink och sen ska jag kolla på det nya programmet "hål i väggen".

Denna veckan blir mycket stress med, har massa inlämningsuppgifter... så det är bara o jobba på!
Och övningsköra som vanligt... borde börja plugga ordentligt på teorin nu med. Känns som om jag ligger och drar på det hela tiden.

Och nu är det mindre än 2 veckor till pippin, men jag vet inte exakt vilken dag, eftersom det beror på när killen som kanske ska hjälpa oss, när hans lilla pippi är leveransklar.... Uppfödaren ska höra av sig vilken dag som helst.
Tror jag hittat ett bra namn med till honom, blir antingen Faeren eller Fenwyn. Gillar också Falen..
Men bestämmer mig när jag får se honom ;P

Mitire fick en ny bur idag, en större och finare..och hon verkar trivas, gött!

Ha en go söndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0