Årets första grillning!

Igår var det riktigt fint väder =) så vi bestämde oss för att gå ut och grilla.
Var riktigt skönt, och allt som grillas smakar underbart! Mirakulöst nog var det inga myror när vi grillade!

Jag fick köpt en Aloevera juice häromdagen till Isildur, blandade med vatten i en spray flaska och duschat han med det i 3 dagar nu. Han tyckte det var skönt, men ja, han stinker efteråt, aloeveran luktar riktigt konstigt haha.
Men, klådan verkar ha minskat och det är ju super bra! Han ser redan lite bättre ut på bröstet, antagligen för att han inte biter och ruffsar så mycket där nu.



Lille Isildur, första bilden så värmer han sig i solskenet, hängandes i gardinen, Efter han blivit duschad med aloeveran.
Och den andra käkar han frukt, man kan riktigt se hur han njuter, min sötnöt.
Men man kan se där på bröstet. Inte många vita fjädrar kvar.
Inte för att han hade ett helt vitt bröst innan heller, men enligt uppfödaren så går det bort och när han är vuxen så blir den helt vit.
Men ja, man ser alla hans grå dun som nu är färgen på hans bröst. Men han har pennor på bröstet, så förhoppningsvist så får han tillbaka sina fina vita bröstfjädrar snabbt.

Imon är det skola, och jag antar att det är därför jag har huvudvärk just nu. Man har det i bakhuvudet hela tiden.
Så nu ska jag bara slappna av. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0