Påskkort

Tre kort som jag gjorde i fredags kväll.



Första är ett kombinerat tack och påskkort till min mormors bror för att han köpt körlektioner till mig.
Det lilla ägget i mitten är till mormor och morfar
Och det sista kortet är ett födelsekort till min farsa som fyllde år i fredags. Har embossat ett födelsedagspaket på den lilla fliken man stoppar ner, och skrivit lite på den.
Har inte så mycket papper kvar till scrappingen, mina förråd börjar sina, så ingen får fylla år förens jag kan fylla på dom!
hehe.


Kommentarer
Postat av: Emma

jag fortsätter att rosa dina kort, man blir glad av att titta på dem.

hur e det med isildur..<3

2009-04-12 @ 20:50:34
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: emma

vad skönt att höra att det är bättre med honom. Aloe Vera är bra. Jo tack, Gonzo mår toppen. Är dock inne i ett riktigt vårhumör. Kan faktiskt vara lite elak emellanåt. Mm. Men det är sådant som går över. Var precis likadant förra året :)

Ha det bra.kram på dej

2009-04-13 @ 20:26:59
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0