Scrapp - Studentinbjudningar

Inbjudningar till studenten, eller tja, fikat jag ska ha rättare sagt =)



Jag gjorde alla likadana och så simpla som möjligt, eftersom jag ska göra en del. =)

Nu är det mindre än en månad kvar, sköj sköj sköj!

Fick min studentmössa för ett tag sen med, bara någon dag efter jag beställde den från nätet. Så det gick svin snabbt!

Eftersom jag jobbat hos min mormor och morfar med att hjälpa till o måla om huset och hjälpt farmor laga hennes dator och så vidare så har jag fått ihop en slant! så jag har faktist kunnat handla denna månaden. Man saknar det =)

Så nu behöver jag inte oroa mig för sommarskor och sådant =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ok jag förstår. Jag skulle också vara livrädd om Gonzo hade flygit upp. Hemska tankar flyger förbi för vad som skulle kunna hända om han flög iväg. Gonzo kan inte ha sele, det går verkligen inte. Har blir bara arg och biter då man försöker få på det. Och har man fått på det blir han helt förstörd. Det blir vingklippning. Men han har fått flyga inom hus hela hösten och vintern. Det bästa vore sele. men går det inte så går det inte.



kram

2009-04-29 @ 11:38:44
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Acke

fina korten blev =) å ja snart närmar sig studenten, är glad för dig ^^

2009-04-29 @ 19:25:12
Postat av: Miss E

Wow, vad fina och enkla kort. Skrev inte i andra kommentaren men du är kanske också medlem på scrapforum? Vad heter du där och vilka (om du är det?)?

Jag är medlem på bla: Scrappiz, Allt om scrap, svensk scrapbooking... Sedan är jag medlem på flera andra, men jag är aldrig inloggad där. Jag är nästan ALDRIG inloggad på svensk scrapbooking heller. En fråga till (känns som jag kastar frågor över dig nu :S) ska du på scrap och stämpelmässan i gbg i höst?

Kram

2009-06-17 @ 17:44:32
URL: http://pappersbiten.blogg.se/
Postat av: Sandie

så HIMLA DUKTIG!!

2009-06-21 @ 21:07:12
URL: http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0