Celtic star

Denna gången fick jag min keltiska stjärna lite mer som jag ville det, nu ser man ju faktiskt att där är en stjärna ;)
Blir mycket kramp i handen av att göra dessa, speciellt med dom rostiga tänger jag har. Nyper mig själv i handen hela tiden. Snacka om att man behöver en ängels tålamod! Det är ju ändå 46 små ringar som är sammansatta.




Jag såg föresten på "journey to the center of the earth" häromdagen. Antagligen den dåligaste film jag sett på länge.
Inte bara 3D effekterna var dåliga, utan filmen i sig. Fy va besviken jag blev, förväntade mig att den skulle vara bra faktiskt.

Just nu är jag rastlös, inget planerat för idag och jag är ensam (om man bortser från syrran som snarkar i rummet breve).
Jag trampade nyss i någon äckligt och min häl är helt klibbig, men eftersom de "vuxna" låste de stora huset när dom åkte iväg till hell knows where, så kan jag inte tvätta av hälen.

Jag får väll gå och försöka underhålla mig med något, hoppas ni har en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Acke

hehe ^^ vadå jag tyckte den va rolig den filmen =P humorn är på gränsen till otroligt usel precis som i mumien filmerna, men det är ju det som gör den skoj haha :P

2009-08-02 @ 15:29:03
Postat av: Nettan

Snubblade in på din blogg av en händelse. Jättefina smycken du gör.

2009-10-23 @ 17:07:04
URL: http://lillanettan.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0