Gratis fotobok

För några veckor sedan så utnyttjade jag mitt presentkort som jag fick med min nya kamera till en fotobok till mormor & morfar och blev riktigt sugen på att göra en själv!
Det är ju verkligen en riktigt fin grej att ha. och jag blev ju väldigt nöjd med den fotoboken jag gjorde och vill ju såklart ha en själv!

Snacka om att jag blev glad när jag såg att man kan få en gratis fotobok från Fujifilm om man skriver i som blogg om det!
Kan tänka mig att detta tipset kan vara skoj för de som läser min blogg, så passa på nu, tipsa på =)
Man kan ju göra en fotobok om vad som helst egentligen;

Om sina djur, semestern, om barnen, bröllopet eller bara massa vackra bilder som man tycker om!

Och man kan i princip skapa layouten precis hur man vill i fotoboken, vilket är riktigt bra. Även med bakgrunder och sådant.

Så själv så blir det nog bara massa bilder på familjen och gojsingarna (och även lite råttor här och där). Massa special moments (:

Klicka här för att tipsa och få en gratis fotobok du med!





Om du ska göra en fotobok, vad planerar du att ha för bilder i?

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför inte? Mm. Fotoböcker kan verkligen samla minnen :)

2009-08-21 @ 07:09:11
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0