Gunneboslott

Idag var vi iväg och kollade lite på Gunnebo-slott, fast det är väll mer ett sommar hus förr i tiden än ett slott.
Men dom hade väldigt fina trädgårdar och omgivningen var fin. Tråkigt nog glömde jag kameran. =/ Fanns massa fint!


Och solen var framme en del både igår och idag, den passar på nu när loven nästan är slut.


Igår eftermiddag så sken solen genom molnen och det såg så fint ut när man såg strålarna komma igenom.



Söt blomma bara ;P


Jag börjar känna mig smått stressad, jag vet fortfarande inte när skolan börjar och ingen post har kommit, kommer det ingen denna veckan så får jag ringa till skolan. Syrran börjar ju den 20:e så jag lär börja där runt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0