Alla hjärtansdag kort

Igår var det fredagen den 13e, det undgick väll inte någon.
Jag har haft en kompis som bröt benet på en fredag den 13e och året därpå så bröt hon armen på fredagen den 13e, så där har vi iallafall en som tror benhårt på otur den dagen.
Jag har aldrig haft någon otur, inte något utöver det vanliga iallafall, så hos mig glider den bara förbi.

Jag gjorde inte så mycket igår, fredag. Jag satt mest och slappade, lovet är ju slut nu, så jag passade på och bara dega större delen av dagen.

Det är riktigt stråååålande solsken ute, så skönt. Hela kroppen mår bra av det!
Känns som om det är högsommar när man kollar ut genom fönstret, och sålänge man inte går ut kan man leva lite på den illusionen. Det är iskallt ute tyvärr.... men våren kommer snart nog som tur är!

Gjorde även ett valentine kort till min familj.

(Nej fönstret på första bilden är inte smutsigt utan jag har sprayat "frost-spray" på, för att pervo-äckel-gubb grannen några meter mitt emot mitt fönster inte ska glo på mig hela tiden, urk.)



Det var meningen att det skulle stå en dikt på vardera kort, men mitt tålamod tröt efter att ha strulat till kortet hundra gånger, men det är väll tur att det mesta går att fixa till.
Criss kross kort tror jag detta kallas (?) vilket antyder på de överlappande "halvcirkel-formade" rosa lapparna på nederdelen. hehe

Hjärtat klippte jag ut för hand, texten "family" är gjord för hand, och även blomslingan.
Texten på korten är stämplad och embossad. Musen och igelkotten från Penny Black är stämplade och sen har jag färglagt dem med Promarkers.
Rosorna har mamma snott med sig hem från sitt jobb, haha. Spara in lite pengar ;P

Mamma blev såklart glad, och syrran kollade lite konstigt på mig..... tack för den du.
På alla hjärtans dag ska man ju vara med dom man älskar, vilket jag är. Min familj.

Vad ska du göra idag, på alla hjärtans dag?

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste fortsätta rosa dina kort :) Kram på alla hjärtans dag! Har fåglarna skött sig ler

2009-02-14 @ 21:00:31
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, fina kort =) jag satt på ett spa å bada å så på alla hjärtanes ^^ hoppas du hade en riktigt trevlig helg =) kramar från Acke.

2009-02-15 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0