Klippa sig

Jag är så trött på mitt hår, det bara växer och är tråkigt.
Jag är heller inte en sån som klarar av mousse, hårspray och att platta/locka håret varje dag.
Det blir utslitet, torrt och man kan inte riktigt bara dra handen genom håret, vilket jag måste kunna göra ;P
Men samtidigt vill man ha lite frisyr...... inte bara massa hår.



Mitt hår just nu, ser inte så långt ut på bilden. det bara hänger, jag har det uppsatt i toffs för det mesta.

Frågan är vad man ska göra med det... Skulle vara skoj med tips på fina klippningar! =)



Nicole richies hår är väldigt fint, men jag vet inte om man ska klippa det så kort, om man måste styla det ganska mycket.


Klippning är alltid lika jobbigt, jag har haft varenda jävla frisyr som går och ha i princip.

Kort, långt, lugg, ingen lugg, snelugg, uppklippt, rakt osv....... och luggen jag klippte sistens gillade jag, men lugg = höst. Och nu går det mot våren och sommaren, vill man ha något annat, men ja.....
när man tänker efter så finns det faktist inte så mycket o göra. Det finns bara 2 - 3 frisyrer och välja emellan.

Några funderingar kring olika frissor ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0