konstig

Om det finns något som är jobbigt, så är det när magen kurrar.
Min mage ska alltid kurra jätte högt under tysta lektioner och alla ska glo eller skratta åt än, skoj.

Idag kom jag till skolan och fick vända med en gång dock.
Jag kände mig konstig på morgonen, men pallrade upp mig iallafall, viktig lektion i svenska C idag, men på spårvagnen så började jag må sämre, och funderade flera gånger på att gå av spårvagnen och åka tillbaka hem, men jag intalade mig hela tiden att det skulle gå över och jag kom fram till skolan och väntade på att lektionen skulle börja, men jag drog innan läraren hann komma, folk undrade säkert varför jag kom och sen stack innan lektionen ens började haha!

Men ja, jag vet inte...... har mått illa och varit yr..... har sovit bra de senaste nätterna (förutom lite mardrömmar), så det är det inte!
Jag är nog inte sjuk, för det är ingen sjukdoms känsla på det hela...... jag mår bara konstigt :S


Det tråkiga är att jag missar viktigt material från lektionen och sen samhälls lektionen.

Vi har haft 2 samhällslektioner denna terminen.... och jag har inte varit på någon av dem. Det får mig att känna mig riktigt usel!!!

jag känner mig lite tvingade och ställa mig och skala potatis till middagen senare, men jag orkar inte..... men någon måste ju göra det.
Och min lilla syrra har ju den fina ursäkten "Du vet ju att jag inte äter mat jag själv tillagat".

Nehe syrran, men att skala potatis är inte direkt att tillaga den vettö.
Men hon äter redan dåligt och man vill ju inte att hon ska skippa middagen heller, hon behöver mat (Börjar allvarligt fundera på ifall hon har någon sorts ätstörning, men jag minns att jag själv var smal som en pinne tills jag var 15, så jag får väll släppa det)

Enda gången jag inte kunnnat äta något som jag "tillagat" eller snarare förberett, var när jag rensade en grillad kyckling, och eftersom dom är hela så påminde den för mycket om mina gojor, så jag blev riktigt äcklad och åt inte kyckling på ett tag där, sen dess får någon annan rensa kycklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0