normalt

Antingen är det fel på hur jag sätter mig i sängen eller så är det fel på dom som tillverkar sängen ;P
fast jag klarar ju inte av att sätta mig normalt som jag sagt innan.
Jag studsar i sängen snarare än att sätta mig lugnt och fint.
Men ja, det gör väll livet lite roligare ;P lite studs på det hela?

Är det bara jag som har problem med att sätta mig som en vanlig människa i sängen?



Dom brädorna har spikats och skruvats på genom månadernas lopp.... många gånger.


Min morfar fick åka neråt landet till för operation, inget allvarligt, utan bara en slitskada på foten som skulle skrapas och så, blev ingen stel-operering som tur va, läkarna var osäkra på hur dom skulle göra förens dom faktist öppnat upp foten.
Så nu ska min morfar får sitta stilla i 3 månader, får hoppas han överlever, jag tror nog inte han har suttit still någon gång i sitt liv.

Min syrra ska upp till sjukhuset kl 8 i morgon bitti, hon ska röntga huvudet och göra någon sorts undersökning, inte riktigt säker på vad den heter EKG, EGK, EKK ? no idea.

Dom ska iallafall kolla den kulan bakom örat size of a golfball (ja fast den är ju inte som en pålimmad golfboll utan en sorts uppsvullnad)....
Hon svimmade ju på spårvagnen för ett tag sen och har konstant huvudvärk och ont i kulan.
Läkarna har ignorerat det innan, inte förens hon svimmade som dom faktist kollade närmare.
Så får hålla tummarna på att det bara är någon sorts körtel eller vanlig brosk-kula.
My baby sister.. inget får vara fel på henne, för då får någon stå till svars... and it won't be pretty.



Lilla Isil - blir tvättad och torkad med syrran till hjälp.





Visade ju en grimas bild på Isildur för några dagar sen. Tog en knäpp på Mitire med haha!



Fin frissa hon har, hon har nyligen stoppat skallen under kranen.

Kommentarer
Postat av: emma

Läckra foton =)

haha..vad roligt det såg ut när ni "tvättade" isiliur :) Har ni testat att duscha med blomspruta?

Gonzo brukar gilla att sitta på "bröstet" när man ligger i badkaret. Då vill han sitta så att han har tårna i vatten :) Ursött.

Ha en bra helg..

2009-02-13 @ 09:14:15
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

måste ju även jag kommentera dessa bilder....jag gillade tuppfrillan =)

2009-02-13 @ 19:47:53
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0