9e feb

Övningskörde idag, första gången på över två månader, men det kändes fint, och så åkte vi på polis-kontroll eller vad det heter. Fick visa papper och blåsa och sånt. Kändes lite nervöst haha.
Men nu har man upplevt det med ;P finns ju sånna som kört i 20 år och inte fått uppleva det.
Var en ny körlärare idag, hon var jätte trevlig, jämfört med resten av idioterna på skolan.

Denna veckan är det lov, men det betyder inte att jag har lov på läxfronten.
Jag har lust att scrappa men jag får inte riktigt någon ro.. Jag får väll plugga lite och sätta mig och scrappa sen, alternera lite.

Min kusse är i Gbg och jobbar, så han vill ses, får se vad man gör imon då kanske.

Kommentarer
Postat av: emma

jag skulle dö om jag blev stoppad i en poliskontroll...hade darrat :) haha!

2009-02-10 @ 11:44:59
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: annah

har aldrig åkt på poliskontroll å har haft körkort i 5 år. Va skraj jag skulle blivit om jag åkt på det under övningskörning :)

2009-02-12 @ 12:43:00
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0