19 års kris ?

Det senaste har jag känt mig väldigt, tja vad är rätt ord.. "aktiv" ? perhaps.

Efter mitt ex och jag gjorde slut för lite mer än ett år sedan så var jag ganska så passiv, orkade inte umgås med folk eller engagera mig och jag var inte intresserad av att göra något alls, förutom att vara hemma och plugga typ.
Man hade vant sig lite vid det livet under de 3 åren vi var tillsammans, man umgick bara med varran och resten av tiden så pluggade man.
Min bästa vän flyttade till Stockholm och jag gjorde samtidigt av med lite "dead wood" bland vännerna samtidigt.

Men nu de senaste veckorna har jag känt mig ovanligt vaken och jag vill hela tiden göra något.
Har nog umgåtts mer med folk under dessa veckor än jag har på nästan 1 år!

Jag har dessutom fått en sorts "urge" att åka någonstans! Resa!
Funderar på att åka till sthlm några dagar till sommaren, bo hos min föredetta bäste-vän "K". Eller åka kanske till England or perhaps Scotland..


Jag har varit så passiv detta året att jag nästan får ångest..... man tänker på hur mycket man egentligen missat, vad man kunnat göra.
Men det är ju också något och ta till sig, detta året, då har man gjort det också ;P


Skulle gärna försökt spara det som jag kan avvara tills efter studenten, se hur mycket man får ihop och kanske ta en 1 veckas resa någonstans bara för att fira lite!

Men som student och alla vänner är studenter så är det not likely, men man kan ju alltid hoppas, vad som helst kan hända på 6 månader!

Får hålla tummarna för det  bästa helt enkelt...


England..... mmmm..... *drool*

Kommentarer
Postat av: vaniljlatte

hehe. ja visst är de fina! De kan muntra upp vilken sjukdom som helst :)



Jag håller också tummarna för att du kommer iväg någonstans!

2009-01-15 @ 09:58:51
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0