Det sägs att det som inte dödar än gör en starkare.. men om man inte överlever då?

Kan något gå fel, så gör det det.. det är änna något som stämmer hur man än vänder och vrider på det här i min värld.

Vi har fått nya kurser och nya scheman nu efter julen och det har strulat till sig totalt. Så totalt att jag tillockmed kanske inte kan ta studenten till våren utan blir tvungen att gå ett år till.

 Another year in hell.

Jag som var så positiv igår och sa till morsan när vi snackade om min efterlängtade student, att jag kan minsann gå från 8 - 5 och ha ett helvetes schema med håltimmar till förbannelse denna terminen...... för att jag ska ändå ta studenten! jag ska ju sluta snart! Smaken av frihet är inom räckhåll!

Vad ska jag säga... jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska vara apatisk, accepterande eller bara gråta, ska jag springa ut på gatan och döda någon oskyldig stackare eller ska jag helt enkelt spränga upp min skola......

I'm not sure yet.. but i'll let you know.

Somliga kan kalla mig dramaqueen, men ja, då får ni låta mig spela ut


Kan inte lärarna fixa till det här felet så tror jag faktist att min hjärna lägger av..... varesig jag tillåter den att lägga av eller ej, den kommer helt enkelt inte orka mer.

I am only human, and I can only do so much........

Jag skulle ha tagit studenten förra året om det inte vore för att jag hoppade av skolan, och hittills har jag inte försökt tänka på det... men ja...... min tanke var ju fan i helvete inte att gå ut 2 år senare än jag egentligen skulle gjort... Man kan ju inte låta bli att känna sig lite misslyckad, jag har trots allt kämpat som en liten gris.

Kommentarer
Postat av: annah

men så jobbigt. att de måste göra cp-scheman sista terminen. så blev det när jag gick ut också. konstigt lagda lektioner och mycket håltimmar....



bara att härda ut :)

2009-01-22 @ 12:32:44
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Anonym

hmm helt otroligt värdelöst när men riktigt förstör schemat, men tror nog dom flesta gymnasie elever får uppleva det, men jag skulle aldrig i mitt liv säga att du är ett misslyckande =) eller ja misslyckad, du vet själv att jag förstörde min skolgång och är det någon jag tror kommer lyckas bra med sin skolgång så är det du =) bara å kämpa på vettu ^^

2009-01-22 @ 15:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0