Disney

Seg dag idag, lördagar är alltid sega.
Igår så slappade jag bara efter jag vart i stan, var ett tag sen jag bara fick ligga ner och ha tråkigt i myskläder, så det kändes jävligt gött.
Kollade även på den nya disney filmen "Bolt"... jävligt söt film faktiskt.
Fick många skrattattacker och djuren är ju bara för söta!

Något jag kan rekomendera ;P Man blir ju aldrig för gammal för en Disney film, det är ju något som är säkert.


I stan igår så fick min syrra en försenad födelsedagmiddag, och hon fick köpt en mobil för hennes födelsedags pengar.
Jag fick också försenade födelsedagspengar så jag fick faktist köpt en fin jacka, eftersom min nuvarande har 2 meter stora hål under armarna och dragkedjan är sönder och ja.. den är nog inte hel någonstans.
Så det var prio nr ett, och jag hittade faktist en ny jacka på rean   perfekt eftersom man inte har råd.
men så jag hade även råd med ett par nya skor =) Så nu är jag glad.

Så nu har man hela skor och en hel jacka, är det bara allmänt dålig kvalitet på dagens kläder eller är det jag som bara lyckas göra sönder allt inom 1 månad?

De där Mini semlorna jag bakade häromdagen blev totalt..... superlyckade ;P
Hur goa som helst, goare än sånna man köper enligt mig! Ska se om jag kan lägga upp receptet sen.

Kommentarer
Postat av: emma

Man blir aldrig för gammal för disney. Tycker inte bolt verkade så bra då man tittade på reklamen..men kanske något man ska kolla alltså.



Ny vecka nya tag..ha det bra!



kram Emma

2009-01-26 @ 07:45:28
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: emma

Nu får du gärna vara med i min tävling - vinn ett halssmycke :)

2009-01-27 @ 10:13:57
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0