Trött...

Detta var inte en bra start på morgonen.


Jag somnade sent, runt 5 och vaknade vid 7 av att syrran gnällde på magont, somnade om efter en stund och vaknade av att hon fick springa på toa och spy.

Roligt sätt att vakna...


Sen dess har jag inte kunnat sova.... och ögona känns som sandpapper, men jag kommer varken klara av att sova eller äta idag.


Förhoppningsvist är det bara dom 2 popcorn påsarna hon tryckte i sig igår som var lite för mycket för hennne.

Blir inget umgänge idag inte... vill varken smitta min kompis eller helt plötsligt behöva spy på stan eller nått *ryser*


Och jag har fortfarande inte gått på toa *Panik*

.... Det är vid sånna här tillfällen då jag kunde gett hur mycket som helst för att ha två badrum.

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh..magsjuka är bara så hemskt..man mår verkligen dåligt. Nä, hoppas du slipper det. Kram

2009-01-05 @ 21:19:38
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0