Vill man ha något så får man göra det själv.

Imorse hade jag mitt slutprov i Astronomin och det gick som det gick, trodde jag var väl påläst men lärare har ju en tendens att ha med grejer på prov som inte alls står i boken.

Sen så var det meningen att jag skulle träffa en lärare på min skola på måndag för att försöka fixa till det där med kurserna och allt så jag får min student till våren, eftersom jag hade astronomin på en annan skola och är ledig imon, så kunde jag egentligen inte förens på måndag....
Men jag pallrade mig upp till min skola idag iallafall... orkar inte sitta och oroa mig över helgen och låta det förstöra min helg.

Så jag fick tag på henne och försökte få dom och fatta... vilket jag verkligen hoppas dom gjorde.
Så nu bör allt gå finemang!

Hade bröstsmärtor igår i några timmar, minor "stress-heart attack"? urk.

Men vi har ju fått vårt nya schema... och detta kommer jag läsa denna terminen:

Naturkunskap B  - 100p
Svenska C          -  150p
Historia B            -  100p
Samhäll B           -  100p
Rättskunskap     -  50p


Na B och Rättskunskapen är det enda jag ser fram emot.

Resten är urtråkigt... men man kan inte bara ha roliga kurser heller.


Håller på och bakar Mini semlor  här hemma...... YUM.

Såg på framsidan av en tidning i affären om MiniSemlorna och fotade receptet med mobilen *evil laugh*.


Min syrras 14 års dag idag, hon blev glad över min lilla burk, köpte även en Anthon Bergs plommon i Madeira marsipan kakor till henne..... för jag vet att hon älskar dom. (Men "#¤% vad dyra dom är, 50 spänn för en liten ask)

But it's worth it, för hon är ju min älskade syrra!



Hon ska även få en ny mobil från mamma och mormor.
Så nu ska jag sitta och leta på pricerunner vart det finns billigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0