Annons

Tänkte prova på den nya bloggshoppen, så jag lade in ett hänge jag gjorde igår i regnets tråkighet.
Mest för skojs skull, och skulle den bli såld är det ju såklart ännu mer skoj.

Kom på häromdagen att jag faktiskt hade uppfattat helt fel med dagarna till teorin, så helt plötsligt så var det inte alls många dagar kvar och man får lite lätt panik! Jag undrar om man inte gör detta omedvetet mot sig själv?

Och efter allt oväder, som totalt mördat vårat mobila bredband, så kikar det faktiskt fram en liten sol bakom alla mörka moln.
Så nu får det gärna bli fint väder igen!

Så blir det att plugga lite teori nu då, måndag och tisdag kommer jag nog bo på bilskolan(och onsdag är det teorin). Men efter det lär jag (förhoppningsvist) aldrig behöva gå dit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0