Fotomontage

Igår innan filmen så fick jag köpt ett kamera stativ och en fjärrutlösare för pengar jag fick för ett litet jobb jag gjort.
Något som jag velat prova på ett tag är fotomontage, tror jag det heter iallafall.
En bild med massa "sig själv" i kort och gott.

Fast i detta fall var det syrran som fick vara min lilla provdocka. Vanligtvist kan man göra det lite roligare genom att byta kläder och ha positionerna lite mer genomtänkt, men detta var bara en provomgång för att se hur det fungerar =)

Så här blev iallafall resultatet, tog ca 10 min att fixa ihop i photoshop.



I större format:


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag e egentligen ganska mycket allätare när det gäller film. Men deckare och komedier + svenska filmer är bra :) Som du kanske läste såg jag yesman i går. Du måste se den :) Väldigt rolig :)

2009-07-17 @ 18:45:22
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Acke

ser skoj ut ^^ bra gjort =)

2009-07-18 @ 02:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0