Harry Potter och halvblodsprinsen

Igår kväll var vi och kollade in Harry Potter filmen.
Och det var definitivt den bästa hittils, mycket humor, mycket action, lite romantik och väldigt lik boken! (vilket inte är ofta)
Fick rysningar hela tiden, och man dras med i filmen, då vet man att det är en bra film ;)

Flera satt med tårar i ögonen vid några tillfällen och hela biosalongen var helt hänförd!

Inget mer behövs sägas, HP filmerna är riktigt pampiga och denna är inte sämre den.

Den sista boken, 7an, ska ju delas i två filmer som tur är, för dom får inte plats med allt material i bara en film. Tråkigt att det inte blir några fler sen.

Men iallafall en klar 10 poängare som alla borde se!







Nu, eftersom det är sol ute för första gången på länge, så ska jag inte sitta mer här, för det verkar vara den enda solen vi får, för imon ska regnet komma tillbaks =/

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skäms lite när jag måste säga att jag faktiskt varken har läst böckerna eller sett filmerna. Är inte så mkt för fantasy...! Men som sagt, de verkar ju ha fått oerhört bra kritik. :)

2009-07-17 @ 15:38:47
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0