Teoriprovet...

I passed with flying colours... allt som behövs sägas ;)

Så nu är jag glad! Bara uppkörningen på måndag kvar då! Har fått lite mer självförtroende nu.

Har försökt komma in på nätet hela dagen idag, men det har inte varit sammarbetsvilligt, därför blev det så sent! Har ett åskväder precis över oss just nu, men det är väll tur att jag har laptop då? Bara att dra ur laddar sladden så kan inget hända datorn =)

Ni vet väll att man ska dra ur kontakter och liknande när det åskar?
Vi har fick vår TV, bredband, dator och hemtelen som gick sönder under samma oväder en gång. Blev inte billigt det kan jag ju säga.


Btw, Imon blir det Harry Potter och halvblodsprinsen för min del =) Wohoo!


Någon som kollat på den än? Eller kanske ska?
Jag kollade på den "bakom kulisserna"-grejen som kom förut. Den kommer nog bli riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Lycka till på uppkörningen!!!! Håller tummarna...Gonzo görsamma sak...eller han håller klorna ;)

2009-07-16 @ 19:36:35
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Acke

Jag ska se harry potter å halvblodsprinsen på tisdag =P allt är ju överbokat just nu så får vänta tills dess =P å ja Grattis igen ^^ fixar du säkerligen uppkörningen galant med =)

2009-07-17 @ 14:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0