Isildur ute i bilder

I fredags var Isildur ute för första gången, måste ju visa honom att selen betyder ut!

Här är lite klickbara bilder jag tog:




Han satt lugnt och fint inne i min jacka i början, men sen ville han komma upp och sätta sig på axeln.
Höll hela tiden kort, kort lina på selen, för jag var sååå nojig! Om han får panik och flaxar kan jag bara ta honom.
Men han var duktig!
Tuggade lite på gräs och grenar och stod och pep till fåglarna och njöt av kvällssolen, och peekabooade såklart.
Inte mycket gnäll på selen som tur va, Mitire hatar ju den och har tuggat som en galning på den,
så jag måste nog köpa en ny sele snart, jag litar inte riktigt på denna när den är tuggad på.

Kommentarer
Postat av: Acke

fan gillar bild nr 2, han är så söt på den ^^ fan man kanske skulle skaffa en pippi, men ja får la se :P men det är la bra att han inte blir vild av selen =)

2009-06-08 @ 13:06:58
Postat av: ★ Sussi - en galen norrbottning ★

ja guu ja dom gjorde ju succe PP. Var verkligen skit roligt att se :D

2009-06-08 @ 15:38:22
URL: http://sussisliv.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Men åh så roligt! Vad kul att du berättade det, gjorde mig verkligen jätteglad :)

2009-06-08 @ 16:13:02
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0