Könsmognad

Tror Isildur har sprungit huvud före rätt in i könsmognaden!
Vilket betyder aj för min hand, min arm, min fot, mitt öra, min näsa osv. . .
Han är som en duracellkanin på droger...och man blir trött bara av att kolla på honom!
Han har bråkat, bitit och kullerbyttat ner från gardinstänger och sängar och hyllor och man blir lika nojjad varje gång han landar på skrivbordet och saker flyger all världens väg eller på ens skalle....*suck*    dumma,  dumma fågel, tur att du är så söt!

Får hoppas han springer lika snabbt ur detta beteende, könsmognad hos gojor är aldrig skoj.


Kommentarer
Postat av: emma

hehe jo det där känner man igen. inge kul, men som sagt det är tur för dem att de är så söta.Gonzo är ju tre år nu..jag tycker han lugnat ner sig en aning. Men jag vet inte hur länge det håller i?



Väldigt fin bild. Verkligen. Han tittar verkligen in i kameran och ler hihi

kram på er båda

2009-06-11 @ 06:20:06
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: annah

usch, fy så dålig jag varit på att lämna kommentar fast jag läser din blogg så ofta...

Därför kommer ett sent "GRATTIS TILL STUDENTEN!!!!"

Kram

2009-06-11 @ 14:40:19
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0