Ny familjemedlem

Min syrra har fått en råttbebis!
Min syrra har velat ha en till liten råtta ett bra tag nu, och nu efter Bellatrix dog så började hon leta ännu mer och hittade en hon blev kär i.
Så idag åkte vi och hämtade en till liten flicka som nu heter Rowena (as in Rowena Rawenclaw).
En sån liten liten plutt är hon, och hon är en dumbo/dubbelrexad råtta, vilket i lite mer simpla ordalag betyder att hon har väldigt stora öron och att hon har krusig päls =)
Väldigt söt!
Ska se om jag kan fånga henne på kort också, dessa djur vill ju aldrig fotas.

Kommentarer
Postat av: Acke

Jo dumbo råtterna gillar jag ^^ bror har en eller hade ehm inte helt hundra dom har haft så många :P men dom är jätte söta med sina stora öron ^^ annars är nakenråtterna lite mysiga ^^ jätte varma å goa :)

2009-06-13 @ 16:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0