Ny mobil - New Moon

Eftersom jag skulle förnya mitt abbonemang till mobilen ett år till så fick jag en ny mobil på köpet =) Vilket var ganska lägligt, för min gamla håller på och rasar ihop.
Fick en Samsung Touchwiz, den verkar väldigt bekväm hittils! Är lite ovanligt med touchscreen, men jag lär mig snabbt!
Och ett stort plus är den stora skärmen ;) För då kan jag ha sånna fina bilder som jag vill ha på!

New moon bilden passar perfekt in där, den är som gjord för det.  ;)

Synd bara att "Tele2" grejen står mitt i och jag kan inte få bort den.
Dom brukar ju vanligtvist gå att få bort på andra mobiler. *Fortsätter leta*



Kommentarer
Postat av: matilda

ska nåt kul göras i helgen? :D

hoppas du har en jätteawesome kväll!

2009-06-26 @ 19:52:03
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Miss E

Vad kul med ny mobil! Jag skulle också behöva en, min är halvt sönder :S

Kram

2009-06-28 @ 20:01:05
URL: http://pappersbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0