Pirat-aktivist nästa ?

Så nyhet för dagen är först att jag bokat in teori prov och uppkörning nu! *wiee* Nu återstår det bara att se om jag klarar det, men läraren tror ju helt klart på mig.
Det är dock långa köer till proven, men mer tid för mig att förbereda mig.

Och sen så har jag satt upp mig som volontär på att dela ut valsedlarna för Piratpartiet på Valdagen på söndag. Stå utanför vallokalen mellan 8-12 och se trevlig ut. Känns roligt faktiskt!
Piratpartiet får ju förlita sig på att sina medlemmar ställer upp och hjälper till. För bara två år sedan så hatade jag allt som hade med politik m.m och göra, men nu är det faktist ganska intressant och skoj!

Från i måndags hade vi fått med oss lite smärtstillande medicin till Isildur för att han kanske skulle få ont efter att dom dragit pennorna, men vi har inte behövt använda dom som tur va! Isildur har varit som en studsboll som vanligt!
Och håller just nu på att försöka få upp en godispåse på gardinen. Den fanns nämligen två chokladkulor kvar där i, så han tänkte nog att han skulle vara smart att få upp båda två samtidigt?
Han får inte äta choklad, men bara att få se när han försöker släpa den påsen upp för gardinen är ju för roligt!!!


Kommentarer
Postat av: Elin Thor

Hej! Jag har startat en ny bloppis där det kommer ut massvis med annonser med kläder under flera veckor nu, det ligger redan flera plagg ute :) Kika in vettja, du kanske hittar någonting du kan fynda? http://elinsbloppis.blogspot.com/ Ha en trevlig kväll! :)

2009-06-03 @ 22:20:45
URL: http://elinsbloppis.blogspot.com/
Postat av: Emma

Ja visst är de tokiga våra gossar :) Riktiga pajasar.

Hoppas du tar körkort. Åh skulle också ta tag i det eg men det kostar och tar tid Suck! Men någon dag...

kram

2009-06-05 @ 08:32:57
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0