Blood everywhere

Smart planerare, det är jag det.
Jag råkade boka körlektioner då jag hade lektion i skolan, hade tänkt helt fel.
Kunde heller inte avboka dom då det kostar pengar om man inte avbokar dagen innan före kl 13, så. Jaa...
Får skippa lektionen idag då helt enkelt.

Nu under tiden jag väntar så håller jag och morsan på och skruvar ihop min säng, fler brädor har ramlat ner, så jag sover i en stor grop.
Och dom hade ramlat ner så att skruvarna stack fram under sängen så jag trampade på dom.
Rätt in i stortån och massa blod.
Det var visst det som krävdes för att morsan skulle få eld i röva och fixa skruvar och brädor till sängen.
Det ska jag komma ihåg till nästa gång, då ska jag skada mig mycket tidigare!

Men ja, planering var det ja...... Jag måste ha en almenacka!
Jag dubbelbokar och glömmer grejer hela tiden.
Har en sån mini planerare i skolväskan, men tror ni jag kommer ihåg att skriva något där i? nej.
Jag behöver en sån stor grej som riktigt sticker än i ögona för att kunna komma ihåg och skriva grejer och kolla upp grejer.

Letade igenom hela stan, hittade inget, inget. helt otroligt.
Och den enda jag hittade som hade tillräckligt stora rutor för att få plats med massa text, var för dyr.
300 spänn för en almenacka my ass.  Visserligen hade den massa fina papegojor på bilderna, men ändå inte värt priset.

Nu ska jag fixa min säng, och förhoppningsvist är det sista gången den går sönder.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0