Nya filmer

Vill börja med och tacka för alla fina kommentarer om smyckena =)

Isildur var dock snäll nog och kasta trädhalsbandet bakom min säng, där fick man veta vad han tyckte om den ;P
Har inte orkat ta fram den, lat som jag är.. för då måste jag kräla under sängen och jag vet inte riktigt om jag kan komma ut efteråt hahaha!

Idag hade jag en lektion på en skola och sen så skulle jag på en kort stund hinna till en annan lektion fast på kort- och tidningsbiblioteket (eller vad det nu hette?) Det är lite "roligt" det där med att ha vissa kurser på olika skolor för att vissa skolor inte kan tillhandahålla med alla kurser som behövs.
Iallafall, morgon lektionen har vi med en ganska rolig gammal gubbe som älskar att skryta och prata på om sig själv!
Som efter lektionen bestämde sig för att fortsätta babbla om sitt coola och kanske lite överdrivna liv med mig i hela 40 minuter!
och jag fick inte en syl i vädret! Jag kunde heller inte med att bara resa mig upp och gå, även om jag försökte se artigt rastlös ut.
Men ja, finns gott om människor som inte riktigt förstår sig på det där med kroppsspråk, det råkar man ut för ganska ofta.
Vill inte vara oartig och riskera en sur gubbe och ett surt betyg, man vet aldrig med lärare.

Men ja, kom 1h för sent till lektionen, men jag kom ju iallafall, det uppskattade läraren.

Idag ska jag bara slappa, har några filmer som man kan se;
Australia (med Nicole Kidman & Hugh Jackman) - Har hört att den ska vara bra.
Slumdog millionaire - eftersom den är populär plus att den vann så många oscars så måste jag såklart se varför den är så poppis.
Benjamin Button - Mest för att min syrra vill se den.

Någon som sett filmerna? Vad tyckte ni om dem ?

Någon jag tycker ser intressant ut är den filmen "Watchmen" som kommer snart på bio. Får se hur det blir med det, bio är dyrt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter ändå som en trevlig dag :)



Jo ska med se om jag kan få tummen ur å se den där filmen Watchmen, värkar bra ^^ den fick några scream awards grejer, så borde vara bra, vem vet jag kanske kan bjuda dig på den haha ^^

2009-03-13 @ 16:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0