Färga fågel, ny trend

Lektionen var inställd idag, och hem fick man då åka.
Det är tur att det inte är tillräckligt varmt att man går med kortärmat, för där dom tog blodprovet har jag ett blåmärke stort som en näve. Ser hel sjukt ut.
Men det är tillräckligt varmt att man kan lägga av sig halsduk, öppna jackan och slippa ha extra tröjor på sig! så det går ju åt rätt håll åtminstonde =)



Isildur kände sig inte tillräckligt färgglad, doppade sina lekklossar i vattenskålen, lät dom färga av sig en stund, bli riktigt blöta och goa, sen vet jag inte vad han gjort, badat i skålen eller gnuggat sig mot klossen. Men både han och vattnet är helt blått. Tur att det är sånt som är till för just gojor, det går iallafall bort i duschen.

Och jag har en video på Isildur som jag vill ladda upp, men är det bara jag som tycker det tar 100 år att ladda små videos på youtube? Hur orkar sånna som laddar ofta, flera st, eller många klipp om dagen?
Hoppas den blir klar snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ! vilken tokig goja du har :P

2009-03-23 @ 21:32:20
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe....gonzo doppar oxå ner allt i vatten...undra varför de alltid vill göra det =) stackaren vilken färg =)

2009-03-26 @ 06:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0