Hårfärgning

Jag har låtit min utväxt vara ett tag, men tog äntligen tag i det, blev dock lite mörkare än väntat och jag har färg som vägrar gå bort i hela pannan = fin på studenten på onsdag?
Jag är helt skinnflådd i pannan efter allt skrubbande, men det vägrar gå bort! Någon som har tips på hur jag ska få bort det?

Måste  klippa mig snart, är trött på håret eftersom det stryper mig så fort jag har det nedsläppt, så jag har det uppsatt hela tiden och det är så tråkigt.

Vad tycks? Jag gillar den förra hårfärgen, men det är ju egentligen den nya hårfärgen fast väldigt urtvättad!


Kommentarer
Postat av: AC

Vilket långt hår.....=)Det måste fåglarna gilla o sitta i...Gonzo älskar att sitta i huvudet. Speciellt nu när han är vingklippt för sommaren.

2009-05-25 @ 15:35:52
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: AC

Vilket långt hår.....=)Det måste fåglarna gilla o sitta i...Gonzo älskar att sitta i huvudet. Speciellt nu när han är vingklippt för sommaren.

2009-05-25 @ 15:35:55
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Snyggt. Jag brukar gnugga händerna med citronsyra(finns bland kryddorna) det bleker.Gnugga med lite vatten och vänta en stund.Du kan ju kanske prova det om det inte hunnit försvinna. Då kan man ju fundera varför jag sysselsätter mig med det konstycket. Jag har ett jobb som gör att jag alltid blir svartgrå om fingrarna.

2009-05-25 @ 22:58:20
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0