Jag är kär!

En studentpresent till mig själv som jag småsparat till i flera månader!
Unnar mig detta för jag kämpat på så bra i skolan.

Min kärlek är en Nikon D60, som var "snäll" mot plånboken men ger även fina bilder.

Den har så mycket knappar och inställningar, så jag ska nog ta mig råd att gå på fotokurs en vacker dag när jag har råd!






Och här är lite olika bilder som jag tagit nu på kvällen med kameran för att lära känna den lite:



Maskrosor




Vår gård


Syrrans ena råtta, Bellatrix.




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nu har jag varit till syster som har pärläffär i stan och köpt silvertråd, men hur i alla dagar börrjar man? Jag börjar misstänka att man tar en tråd, och börjar på MITTEN av den,inte i en ände? Jag la in en bild på bloggen på min första som blev snygg på en sidan men en tjorv på den andra. Blev så förbaskat kär i ditt armband.

2009-05-28 @ 06:15:56
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Emma

fiiin =) Jag skulle också beh en bättrekamera.

Vems är den rar råttan?

2009-05-28 @ 09:33:57
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0