New moon

Vi var på filmen i fredags och efter att ha sett den så kan bara ett ord beskriva den:

Wow!


Jag hade inte så höga förväntningar på filmen, med tanke på att böckerna alltid är miljoner gånger bättre och filmskaparna aldrig brukar ta hänsyn till böckerna.
Men filmen var väldigt nära boken och dom ändringar som gjorts, var helt acceptabla.

Inne i biosalaongen var det ju fullsatt, inte ett enda säte var tomt. Och jag som alltid brukar frysa på biosalonger svettades eftersom det var så fullt med människor o kroppsvärme.

Jag funderar på o se den igen, man var så upptagen med att försöka insupa så mycket av filmen som möjligt att man nästan glömde filmen direkt efteråt. Men den är definitivt värt att se igen.
Dock kan jag förstå att sånna som inte läst böckerna tycker filmen är bra, den är ju trots allt efter boken, mycket blir ologiskt utan att först ha läst boken.


Lite stills från filmen, söta jacob (Taylor Lautner) tillförde en hel del till filmen.





Kommentarer
Postat av: Emma

Fick information fr en kompis om hysterin i biosalongen. Direkt när huvudpersonen syntes blev folk som tokiga och skrek. Sedan grät endel floder. Hehe! Själv var jag inte så förtjust i Twilight, så funderar på om jag ska se filmen alls. kram på dig

2009-11-23 @ 15:08:19
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0